Wybór ciekawych gadżetów firmowych wcale nie jest prosty – propozycji jest bardzo wiele, ale nie wszystkie spotkają się z aprobatą klientów. Każdy z nas z pewnością otrzymał w życiu gadżet, który do niczego mu się nie przydał i szybko wylądował na dnie szuflady lub w śmietniku. Jak więc wybrać akcesoria, które będą przydatne, a jednocześnie wypromują firmę i będą używane przez długi czas? Przygotowaliśmy aż 6 propozycji!
H2: Zawieszki reklamowe – niedrogie i użyteczne
Zawieszki reklamowe są niewielkimi, ale przydatnymi gadżetami. Zazwyczaj doczepiane są do kluczy, dzięki czemu ułatwiają znalezienie ich w torbie czy plecaki. Zawieszka reklamowa z małą latarką przydaje się także wtedy, gdy używamy kluczy w ciemnościach – pozwala w wygodny sposób oświetlić zamek. Zawieszki reklamowe są niewielkie i dostępne w wielu wzorach – można na nich zamieścić logo i motto firmy.
Jakie jeszcze gadżety reklamowe dla firmy?
1. Gadżety antystresowe
Gadżety antystresowe to akcesoria, które znów są modne. Pozwalają się wyciszyć, zrelaksować, gdy coś nas w pracy zdenerwuje lub gdy potrzebujemy skupienia. Antystresowa piłeczka umożliwia ćwiczenie mięśni ręki, tym samym uwalniając endorfiny, zwane również hormonami szczęścia. O tym, dlaczego antystresy sprawdzają się jako gadżety firmowe, napisaliśmy więcej w artykule: „Gadżety antystresowe – doskonałe gadżety firmowe!” [link do tekstu].
2. Eko torby na zakupy
Ekologiczna torba na zakupy to świetna propozycja dla firmy, która chce dbać o środowisko. Torbę wielorazowego użytku można łatwo spakować do plecaka i nosić ją zawsze ze sobą, by nie musieć korzystać z jednorazowych reklamówek. Dodatkowo można ozdobić ją ciekawym rysunkiem lub napisem, który nawiąże do hasła firmy, ale jednocześnie sam w sobie będzie na tyle atrakcyjny, by klienci chcieli się nim pochwalić. Bawełniana torba ma jeszcze tę zaletę, że logotyp na niej widzi nie tylko właściciel gadżetu, ale również osoby postronne. Dzięki temu jeszcze lepiej promuje przedsiębiorstwo.
3. Długopisy reklamowe
Długopis reklamowy to gadżet, który zawsze się sprawdzi. Uniwersalna zasada mówi bowiem, że długopisów nigdy nie jest za dużo – któryś się zgubi, któryś wypisze, któryś pożyczymy współpracownikowi i w końcu zostanie nam tylko jeden. Dlatego gadżet w postaci wygodnego i wytrzymałego długopisu zawsze jest doceniany przez klientów, a dodane na nim dyskretne logo będzie jeszcze długo przypominać o przedsiębiorstwie.
4. Gadżety odblaskowe
Małe opaski odblaskowe lub odblaskowe naklejki to świetny i niedrogi sposób na to, by wypromować swoją firmę, a jednocześnie zadbać o bezpieczeństwo klientów. To gadżet, który sprawdzi się zarówno u dorosłych, jak i u dzieci. Opaski odblaskowe można przypiąć do torebki lub założyć na kostkę, a odblaskowe naklejki przykleić do plecaka czy roweru. O tym, dlaczego noszenie gadżetów odblaskowych jest ważne, napisaliśmy w tekście: „Gadżety odblaskowe – kiedy musimy je nosić?”.
5. Koszulki reklamowe
Koszulki reklamowe to nieco większy wydatek, ale zarazem akcesoria, który wielu klientów chętnie akceptuje. Pamiętajmy tylko, że jeśli chcemy, by był to gadżet noszony z przyjemnością, musimy zadbać o wysoką jakość wykonania, dobry materiał i ciekawy pomysł – mało który klient będzie bowiem chciał nosić koszulkę ze zwykłym logo firmy. Sprawdzi się tutaj, podobnie jak na eko torbie, interesujący lub zabawny napis czy grafika. Logo przedsiębiorstwa może wówczas znaleźć się na plecach. Dobrze zaprojektowana koszulka będzie noszona przez lata!
Ciekawe gadżety reklamowe to świetny sposób na promocję firmy. Nie tylko wzbudzają sympatię – bo każdy z nas lubi dostawać coś za darmo – ale również przypominają o przedsiębiorstwie na długo po ostatnim kontakcie z nim. Do tego są bardzo uniwersalne – każdemu z nas przyda się zawieszka do kluczy, długopis czy torba wielokrotnego użytku. Warto więc w nie zainwestować – i zadbać o to, by klienci korzystali z nich z przyjemnością!