Co zrobić, aby ludzie korzystali z Twoich gadżetów reklamowych?

Czasem z naszego punktu widzenia najlepsze i najbardziej przydatne gadżety reklamowe nie cieszą się tak dużym zainteresowaniem potencjalnych klientów czy biznesowych kontrahentów, jakbyśmy tego oczekiwali. Przyczyn takiego stanu rzeczy może być wiele. Jedną z nich jest zły dobór gadżetu reklamowego do potrzeb i oczekiwań odbiorców.

Zastanów się dobrze, co mogło pójść nie tak. Przeanalizuj wygląd i przydatność gadżetu. Pozwoli Ci to ustalić, dlaczego wybrany przez Ciebie gadżet nie wkupił się w łaski Twoich klientów. Dzięki temu wyeliminujesz popełnione błędy oraz poprawisz marketing, a tym samym zachęcisz do kupowania produktów i korzystania z usług szersze grono osób.

Gadżety firmowe niskiej jakości

Skuteczna promocja kosztuje. Tymczasem powszechną praktyką jest próba zaoszczędzenia na działaniach reklamowych. Czasem wybieramy niskiej jakości gadżety tylko dlatego, że są tanie. Koszulki wykonane z niskogatunkowej bawełny, z których nadruk schodzi po pierwszym praniu, szybko wypisujące się długopisy reklamowe czy awaryjne pamięci przenośne – to tylko niektóre gadżety reklamowe dla firm, których rozpowszechnianie niesie dla prowadzonej działalności więcej szkody niż pożytku.

Obdarowanie klienta drobnym upominkiem najpierw sprawia radość, ale chwilę później, gdy okazuje się, że otrzymany prezent jest bezużyteczny, przychodzi rozczarowanie. By uniknąć takiej sytuacji, trzeba dokładnie sprawdzać jakość wybieranych gadżetów, a najlepiej samemu przetestować je przed złożeniem na nie zamówienia.

Niepraktyczne gadżety reklamowe z nadrukiem

Spora część drobiazgów, jakimi firmy obdarowują swoich klientów, jest po prostu niepraktyczna. Zbyt pochopnie podjęta decyzja w kwestii wyboru gadżetów lub próba zaoszczędzenia na reklamie może sprawić, że logo, którym opatrzona jest torba na zakupy, koszulka lub długopis będzie się źle kojarzyć. Wielu klientów może pomyśleć, że skoro reklamą oferty firmy jest bubel, to jakość oferowanych produktów czy usług również pozostawia wiele do życzenia. Dlatego wybierając gadżety reklamowe z logo, zwróć uwagę nie tylko na ich wygląd, ale też funkcjonalność.

Gadżety firmowe niedopasowane do odbiorcy

Wybór upominków reklamowych powinien być nieprzypadkowy. Dobrym przykładem nieprzemyślanych działań marketingowych jest dobór gadżetów nieadekwatny do potrzeb i oczekiwań potencjalnych klientów. Przykładowo gadżety reklamowe dla dzieci nie przydadzą się osobom młodym, które tych dzieci jeszcze nie mają. Warto więc zorientować się, w jakim wieku są nasi klienci, co lubią robić w wolnym czasie i jakie mają hobby, aby uniknąć pomyłek przy doborze dopasowanych do nich gadżetów.

Jakie gadżety reklamowe dla firm wybrać?

Wybór drobnych upominków, które mają za zadanie wypromować firmę i wyróżnić ją na tle konkurencji jest naprawdę spory. Pomysły na gadżety firmowe zrodzą się w Twojej głowie, jak tylko bliżej przyjrzysz się grupie docelowej. Jeśli nadal nie wiesz, co może przydać się Twoim odbiorcom, przedstawiamy 5 propozycji gadżetów firmowych.

Ostatnio dużą popularnością cieszą się zabawki antystresowe dla dorosłych. Często w pracy bez względu na jej charakter pojawia się stres. Rozładować go pomogą gadżety antystresowe. Piłeczka antystresowa przyda się każdemu.

Innym ciekawym rozwiązaniem jest bawełniana torba na zakupy. Teraz jest moda na ekologiczne torby reklamowe, więc obdarowując swoich klientów takim prezentem, zyskasz pewność, że znaczna część z nich rzeczywiście będzie z niego korzystać.

 

Co jeszcze może pełnić funkcję gadżetów reklamowych? Długopisy z logo, koszulki z nadrukiem albo reklamowe parasole. Sam zdecyduj, co Twoim kontrahentom przyda się najbardziej.